Śledzenie przesyłek
ŚLEDZENIE PRZESYŁEK ORAZ STATUSU REALIZACJI TWOJEGO ZAMÓWIENIA
Poniżej przedstawiamy listę możliwych statusów realizacji Twojego zamówienia wraz z krótkim opisem. Przy każdej zmianie statusu zamówienia wysyłamy do Ciebie wiadomość email z podsumowaniem tego co zostało do tej pory zrobione oraz opisem kolejnego etapu realizacji. Dzięki temu rozwiązaniu w każdej chwili możesz sprawdzić co dzieje się z Twoim zamówieniem począwszy od momentu jego złożenia do chwili dostarczenia przesyłki do Twoich drzwi.
Jeżeli informacje zawarte w wiadomości email są dla Ciebie niewystarczające w każdej chwili możesz zalogować się do swojego konta i uzyskać bardziej szczegółowe informacje na temat aktualnego statusu realizacji zamówienia.
Jeżeli Twoja przesyłka została już wysłana w każdej chwili możesz sprawdzić gdzie aktualnie się znajduje. Wystarcz wejść na stronę internetową firmy kurierskiej a następnie podać numer listu przewozowego:
Poczta Polska
http://sledzenie.poczta-polska.pl/
Kurier UPS:
http://www.ups.com/WebTracking/track?loc=pl_PL&WT.svl=PNRO_L1
STATUS |
OBJAŚNIENIE |
|
|
||
![]() |
|
Twoje zamówienie zostało pomyślnie przesłane do naszego sklepu internetowego. Zakupione przez Ciebie produkty zostały zarezerwowane na poczet realizacji zamówienia. Zamówienie oczekuje na przyjęcie do realizacji przez naszego pracownika. |
|
||
![]() |
|
|
|
||
![]() |
|
Twoje zamówienie jest w trakcie realizacji. Niebawem otrzymasz kolejny e-mail z informacją o nowym statusie realizacji zamówienia. |
|
||
![]() |
|
Zakupione przez Ciebie produkty zostały skompletowane oraz zapakowane. Przesyłka jest gotowa do wysłania. Wkrótce otrzymasz jeszcze jeden e-mail z potwierdzeniem wysłania przesyłki. |
|
||
![]() |
|
|
|
||
![]() |
|
Twoje zamówienie zostało anulowane ze względu na brak wpłaty na nasze konto w ciągu 72h. |
|